RED Блог
Яке житло вибирає сьогодні покупець – експрес-checklist для маркетологів
Маркетинг

ОЛЕНА ПІСКУНОВА, директор департамента консалтинга та аналітики Kiev Standard спеціально для RED Community:


1. ЖИТЛО, ЩО ВІДПОВІДАЄ ЖИТТЄВОМУ РИТМУ


Покупець хоче житло, що відповідатиме його життєвому ритму. Пандемія позначилася на концептуальних форматах – виріс попит на заміські формати, котеджі, таунхауси. Хочуть великі тераси, органічний простір, щоб в ньому місця вистачало всім. У містах квартири з терасами також розбирають.

2. БІЛЬШЕ ВИДІВ І ЕРГОНОМІКИ


Покупець хоче панорамні вікна та продумані планування.

3. ЛОЯЛЬНІ ФІНАНСОВІ МОДЕЛІ


Покупець хоче вигідну фінансову модель. Він оцінює ризики, може брати розстрочку – а може виплатити відразу. Добре, коли забудовник може надати розстрочку від п'яти років і вище.

4. ІНФРАСТРУКТУРА MUST HAVE


Покупець хоче концептуальні ідеї з інфраструктурою, з забезпеченням всього життєво необхідного, а не просто коробки. А також – місця для паркування, зони прогулянок з дітьми, лобі.

5. ТРАНСПОРТНА РОЗВ'ЯЗКА


Навіть якщо у кожного є машини і немає потреби у метро або громадському транспорті, людям потрібна хороша транспортна розв’язка та доступність до центру міста.

6. ЕКОЛОГІЧНІСТЬ


Люди думають про здоров'я: їм важливе свіже повітря, розуміння принципу водопостачання, знання – з чого зроблений цей будинок.