ОЛЕНА ПІСКУНОВА, директор департамента консалтинга та аналітики Kiev Standard спеціально для RED Community:
1. ЖИТЛО, ЩО ВІДПОВІДАЄ ЖИТТЄВОМУ РИТМУ
Покупець хоче житло, що відповідатиме його життєвому ритму. Пандемія позначилася на концептуальних форматах – виріс попит на заміські формати, котеджі, таунхауси. Хочуть великі тераси, органічний простір, щоб в ньому місця вистачало всім. У містах квартири з терасами також розбирають.
2. БІЛЬШЕ ВИДІВ І ЕРГОНОМІКИ
Покупець хоче панорамні вікна та продумані планування.
3. ЛОЯЛЬНІ ФІНАНСОВІ МОДЕЛІ
Покупець хоче вигідну фінансову модель. Він оцінює ризики, може брати розстрочку – а може виплатити відразу. Добре, коли забудовник може надати розстрочку від п'яти років і вище.
4. ІНФРАСТРУКТУРА MUST HAVE
Покупець хоче концептуальні ідеї з інфраструктурою, з забезпеченням всього життєво необхідного, а не просто коробки. А також – місця для паркування, зони прогулянок з дітьми, лобі.
5. ТРАНСПОРТНА РОЗВ'ЯЗКА
Навіть якщо у кожного є машини і немає потреби у метро або громадському транспорті, людям потрібна хороша транспортна розв’язка та доступність до центру міста.
6. ЕКОЛОГІЧНІСТЬ
Люди думають про здоров'я: їм важливе свіже повітря, розуміння принципу водопостачання, знання – з чого зроблений цей будинок.