RED Блог
Феномен популярних ЖК – Євгеній Смирнов, експерт в сфері первинної нерухомості, директор департаменту маркетингу і продажів ЖК “Паркове Місто” (UDP)
Продажі

Минулого і цього року на ринку виникло явище, яке девелопери назвали “феноменом понадуспішного ЖК”. Квартири в таких проєктах продавались значно швидше, ніж в аналогічних за розташуванням, класом та форматам об’єктах


Чому інші проєкти не мали такого успіху, прокоментував для RED Євгеній Смирнов, експерт в сфері первинної нерухомості, директор департаменту маркетингу і продажів ЖК “Паркове Місто” (UDP):

“Існують три основні фактори, які зупиняють продаж:

  • неправильна локація;
  • неправильный маркетинг;
  • неправильно сформована команда продажів.

Погана команда і погана локація проєкту призводять до поганих продажів. І навпаки.

Чи вплине це якось помітно на розвиток ринку? Думаю, ні. Ринок – живий організм, всі ці процеси відбуваються і будуть відбуватися, завжди так було, щось продавалось краще, а щось гірше. В принципі, така сучасна динаміка з невеликими сезонними змінами буде зберігатись і далі”.