Минулого і цього року на ринку виникло явище, яке девелопери назвали “феноменом понадуспішного ЖК”. Квартири в таких проєктах продавались значно швидше, ніж в аналогічних за розташуванням, класом та форматам об’єктах
“Існують три основні фактори, які зупиняють продаж:
- неправильна локація;
- неправильный маркетинг;
- неправильно сформована команда продажів.
Погана команда і погана локація проєкту призводять до поганих продажів. І навпаки.
Чи вплине це якось помітно на розвиток ринку? Думаю, ні. Ринок – живий організм, всі ці процеси відбуваються і будуть відбуватися, завжди так було, щось продавалось краще, а щось гірше. В принципі, така сучасна динаміка з невеликими сезонними змінами буде зберігатись і далі”.