Спеціально для RED Community – поради від Володимира Попова, керівника з продажів Comfort Life щодо покупця і роботи відділів продажів:
2. Покупець шукає те, що йому доступніше. Сьогодні клієнт дуже вимогливий, але хоче дешевші ціни.
3. Покупцю важливе готове житло. Це пов'язано з інформаційними ресурсами, які відкрито показують, що собою являє кожен забудовник. Існують різні ризики. Сучасний інвестор досить освічений в контексті вибору.
4. Покупець вимогливий до сервісу безпосередньо у відділі продажів, звертає увагу на гарні офіси – сьогодні доба візуальності.
Налагодити якісну комунікацію з покупцем неможливо без злагодженої командної гри відділів продажів і маркетингу. 3 поради для налагодження співпраці між відділами від Володимира Попова:
1. Обидва департаменти повинні тісно працювати для більшого успіху. Треба розуміти: що є цільовими лідами для маркетингу, а що таке – цільові ліди для відділу продажів? Розуміючи це і “звівши” всі точки в розумінні, девелопер отримає позитивний ефект, інакше завжди будуть конфлікти.
2. Зустрічі співробітників обох департаментів. Можливість бачитися вирішує багато питань. Телефонний дзвінок вирішує краще, ніж листування. Розмова наживо – краще, ніж телефонний дзвінок.
3. Постановка цілей. Потрібно, щоб цілі перетиналися, вони мають “дружити” одна з одною в контексті KPI, дій, посадових інструкцій.