Сучасна цільова аудиторія ЖК розуміється в темі не гірше спеціалістів, ці люди знають, що вони шукають та говорять однією мовою з менеджером. Для досягнення мети потрібно вміти створювати якісний комунікаційний мікс
#1. Більше спілкування з продавцями, адже це – джерело інсайтів.
#2. Звертати увагу на дзвінки – адже так можна почути достовірну інформацію та факти, які знадобляться при роботі.
#3. Спілкування з потенційними покупцями та питання – слід використовувати їх відповіді для досягнення кращого результату.
#4. Емоції мають бути повсюди – починаючи від банерів і завершуючи показом продукту наживо.
#5. Вивчення психології своїх споживачів, адже без знання цього важко продати навіть найкращі товари.
Детально та досконально про маркетинг житла – на зустрічах учасників RED Community. Долучайтесь до Спільноти!
Пропонуйте більше тем для дискусій на наших RED-зустрічах – пишіть @Olga Taranenko та @Татьяна Шульга-Забельская