RED Блог

Як побудувати Brand-комунікації в стратегії Brand Alignment

Маркетинг
Як побудувати Brand-комунікації в стратегії Brand Alignment

36% брендів щомісяця стикаються з проблемами в спілкуванні з аудиторією, які в подальшому стають причинами короткочасної комунікаційної кризи.


Понад 30% компаній мали досвід втрати клієнтів через неправильну стратегію комунікації. 


Це – дані дослідження, проведеного компанією Nextia в 2020 році. 


Але взаємодія бренду із споживачем є надзвичайно важливою складовою успіху компанії та інтеграції стратегій Brand Alignment.



Як побудувати Brand-комунікації в стратегії Brand Alignment – говорила з учасниками RED Community експертка з колосальним міжнародним досвідом, партнерка-засновниця Intermarium Strategy, Consulting and Capital, екс-віце-президент зі зв’язків з громадськістю та комунікацій компанії Coca-Cola North America | Соня Соутус (Sonya Soutus)

🗒 Ми вибрали 5 важливих тез від Соні Соутус з березневого RED meeting: 
⬇️⬇️⬇️

1️⃣ Захищати права споживача у будь-яких ситуаціях прямий обов’язок професіоналів своєї справи. Компанії, які ставлять себе не лише лідерами на ринку, а й стають на сторону споживача, мають більше довіри.

2️⃣ Щоб захистити ваш бренд або компанію, важливо вміти вчасно визнавати та виправляти свої помилки.

3️⃣ Якщо ви хочете, щоб споживач співпрацював з вашими компаніями та брендами, а також відчув, що ваша пропозиція є правильною і доцільною  ви не лише повинні пообіцяти щось споживачу, а й обов‘язково це виконати (Brand Promise).

4️⃣ Споживач повинен бути задоволеним та переконаним, що ваша компанія шанує кожного свого покупця та створює для цього найкращі умови. Чути споживача, маркетувати його зі сторони споживача і є тим шляхом, який необхідно обрати для отримання позитивного зворотного зв‘язку від споживачів.

5️⃣ Маркетинг, піар, комунікація повинні бути рівні, адже злагоджена їхня робота має більш ефективну силу.

І якщо вам здається, що ці правила ви вже знаєте і вони надто прості – проаналізуйте бренд-менеджмент вашої компанії в 3B – brand, business, behavior – адже розвиток бренду вимагає постійного прогресу :)

А якщо хочеться більше досвіду та нетворкінгу з колегами долучайтеся до RED Community.