RED Блог

6 помилок при проєктуванні та як їх виправити — Ангеліна Деревльова, директор з маркетингу і продажів БК “Міськжитлобуд” (ЖК RiverStone)

Новини учасників

Виникнення помилок у проєктуванні пов’язане з некоректними принципами ведення бізнесу, що призводить до втраченого прибутку, відсутності продажів, довгих проєктів. Усі ці помилки взаємопов’язані, одна витікає із іншої та їх неможливо уникнути. Однак, їх можна проаналізувати — та виправити. Про типові помилки та поради щодо їх усунення на RED Special: Найпоширеніші помилки в маркетингу ЖК розказувала Ангеліна Деревльова, директор з маркетингу і продажів БК “Міськжитлобуд” (ЖК RiverStone)


RED обрав 6 порад щодо виправлення розповсюджених помилок:


#1. Помилки в проєкті

Проєкт має починатись із чіткого технічного завдання. Це — комплексне спільне рішення, а не лише побажання по квартирографії. Необхідно обговорити всі нюанси — починаючи від висоти стелі в нежитлових приміщеннях та закінчуючи класом і вантажопідйомністю ліфтів.

#2. Важливість ЦА

Потрібно обрати свою цільову аудиторію. Як знайшли — утримуйте. Не лінуйтеся проаналізувати райони та мікрорайони, де проходить будівництво, адже саме місцеві жителі дають до 60% продажів. Проаналізуйте локацію: чого саме не вистачає району? Не намагайтеся ввібрати все в свій проєкт. Достатньо буде тих об’єктів, що нададуть переваг.

При обранні ЦА допоможуть опитування. Робіть статистику за допомогою невеликих анкет на 7 питань. Не важко запитати клієнтів — чи вони заміжні/жонаті/одинаки, чи є діти/нема. З часом питання можна змінювати та перепроходити анкетування.

#3. Маркетинговий бюджет

Карантин показав, що потрібно вміти швидко перерозподіляти свій бюджет, інакше можна істотно втратити. Навколишнє середовище постійно змінюється — починаючи від карантинних заходів та закінчуючи законодавчими змінами. Думка клієнта — дуже нестабільна, а канали комунікації працюють по-різному, тому треба вміти перекидати бюджет з однієї статті витрат на іншу.

Мотивуючи рекламіста процентами від продажу, ви можете запобігти утворенню помилок в маркетинговому бюджеті та позбутися “відкатів“. Також потрібно принаймні раз на рік аналізувати бюджет альтернативних пропозицій.

#5. Помилки в продажах

Не нехтуйте розстрочкою. Вона дає стабільній грошовий потік, згладжує сезонні провали у продажах і можливі прогалини у кризових місцях.

#6. Відсутність аналізу поточної ситуації та кризового плану

Потрібно мати кризову стратегію — перелік і послідовність того, що ви робитимете, щоб вирівняти ситуацію і отримати потрібний баланс.


Більше цікавих подробиць та обговорень ви можете почути на наших RED-зустрічах!

Звертайтесь до @Татьяна Шульга-Забельская та @Olga Taranenko з новими ідеями для дискусій!