RED Блог

5 поширених помилок в роботі з контекстною рекламою — Діана Корсун, Middle PPC Specialist агенції Netpeak

Digital

За спостереженнями Діани Корсун, Middle PPC Specialist провідної агенції Netpeak, в роботі по просуванню і контекстній рекламі найпоширенішими помилками девелоперів є:


#1. Відсутність системи call-tracking на сайті, що призводить до неефективної втрати бюджету на рекламні кампанії.

#2. Часткове відстеження конверсій на сайті призводить до відсутності статистики. Відповідно в рекламному акаунті їх також немає, система гірше розуміє, на яку аудиторію їй таргетуватися. Чим більше даних про конверсії — тим краще працюють рекламні кампанії.

#3. Короткий строк перебування користувачів в аудиторіях ремаркетингу. Термін прийняття рішення — набагато довший, тому термін перебування користувачів в територіях ремаркетингу потрібно постійно збільшувати. В рекламних кампаніях важливо якнайдовше показуватись користувачеві та взаємодіяти з ним.

#4. Ігнорування конверсій за показами. Не буде статистики про те, як ваші відео та медійні кампанії працюють — будете ігнорувати вплив медійних кампаній на зростання брендових запитів.

#5. Низька швидкість завантаження сайту на мобільних пристроях. При збільшенні швидкості завантаження сайту — зменшується показник відмов.


Цією інформацією та корисними рекомендаціями по просуванню ЖК в інтернеті Діана ділилась із REDівцями на зустрічі спільноти RED Special: Найпоширеніші помилки в маркетингу ЖК: контекстна реклама & продуктовий маркетинг.

Долучайтесь до RED Community і отримуйте інсайти від професіоналів!

З новими темами та ідеями для дискусій звертайтеся до @Olga Taranenko та @Татьяна Шульга-Забельская.