RED Блог

Що на ринку, – “зріз” від REDівців (DIM, SAGA Development, Comfort Life, ІБК Обрій)

Маркетинг

Ринок – живий організм, який постійно змінюється. Але трапляються і непередбачувані ситуації, які колишуть ринок. Як коронавірус вплинув на асортимент? Як потрібно працювати з ціною? Наскільки сильно зміни на ринку вплинули на забудовників?


Своїм досвідом та поглядами ділилися учасники на червневій зустрічі Спільноти – RED Sales Meeting: “Покупець, ціна, прогнози – deep dive”.

ПРОДАЖІ, ТРИГЕРИ ЗРОСТАННЯ ЦІН, ПОПИТ


ЛЕСЯ ПАВЛЕНКО, керівник відділу продажів ЖК Lucky Land групи компаній DIM:

“Після карантину динаміка зростання обсягу продажів хороша – 5-10% збільшення площі продажів щомісяця. Не тільки квадратних метрів, а й вартості.

Середня ціна підвищилася в середньому на 10%. За прогнозами за наступні півроку ми отримаємо ще 5-10% зростання”

ВІКТОР ЗАБОЄНКО, директор з продажів SAGA Development:

Всі поведінкові чинники виходять з макроекономічних трендів, які відбуваються локально і повсюдно. Що буде з нерухомістю? Різні історії транслюються.

Основні тригери для формування трендів:

  • темпи інфляції (зростання споживчих цін в Україні за підсумками травня прискорилось в річному вимірі до 9,5%), це рухає ціни вгору;
  • вартість сировини і матеріалів (арматура + 60%, вата + 30%, дерево + 248%, руда + 146%);
  • глобальні стресові ситуації (локдаун, геополітика, нестабільний курс, катаклізми);
  • альтернативні джерела збереження капіталу (депозити);
  • співвідношення попиту до пропозиції (вводиться в експлуатацію більше житла, ніж будується).

Та і локдаун зламав сезон, є сплески там, де раніше їх не було”

ВОЛОДИМИР ПОПОВ, керівник з продажів Comfort Life:

“Зараз на ринку все добре, ми відчуваємо ту ж зацікавленість покупця, приріст у порівнянні з докарантинним періодом”

ОЛЕКСАНДР АНДЗИЛЕВИЧ, керівник Офісу продажу ЖК “Місто Квітів. Парковий квартал”, ІБК Обрій:

“Обсяги, динаміка і темпи продажів В 2020-2021 роках ми продали 95% площ до введення в експлуатацію. Перевиконали план, зараз доволі мало пропозицій лишилось, хоча до кінця будівництва – ще півтора кварталу.

Зростання попиту спостерігаємо з липня 2020 року. В структурі продажів – 20% повторних (купують як для родичів, так і для інвестицій). Загалом інвестиційних угод – 40%.

Стосовно запиту клієнтів – ми спостерігали зміни впродовж усього періоду продажів. У другій черзі було зацікавлення у “студійках”, у третій-четвертій ми відійшли від них повністю, лишили 5-7% смарт-квартир. Навіть інвестори вже не хочуть брати “студійки” та повертаються до одно- та двокімнатних квартир.
Але попит на 1- і 2-кімнатні зберігається високим – 80% проданих “одиничок” та “двушок” відбувається на етапі до 50% готовності будинку”



Більше цікавих обговорень зможете почути на наших зустрічах!
З новими темами та ідеями для дискусій звертайтеся до @Olga Taranenko та @Татьяна Шульга-Забельская.