RED Блог

Як побудувати ефективну комунікацію між інвестором та командою, – Топ-10 порад від практика-девелопера

Маркетинг
Як побудувати ефективну комунікацію між інвестором та командою, – Топ-10 порад від практика-девелопера

За останні кілька років до RED Community часто звертались власники  та СЕО девелоперських компаній у пошуках професійної команди чи фахівців. Окрім вимог до професійних якостей та кейсів, актуальним був запит на вміння вибудувати ефективні комунікації із інвестором/власником та командної роботи. 



На практиці часто в комунікації з інвестором виникає низка проблем, яка призводить навіть до масового виходу команди з проєкту, економічних та репутаційних втрат. 

Як ефективно комунікувати з інвестором – розповідав Спільноті на березневому RED meeting комерційний директор групи компаній Greenville Орест Сарахман (Orest Sarahman).

RED вибрав 10 рекомендацій від експерта:

#1. Ефективна та якісна комунікація між інвестором та командою повинна закладатися на первинному етапі комунікації.

#2. Інвестор та команда повинні мати спільний погляд та розуміння на питання, які необхідно вирішити для ефективної співпраці.

#3. Висловлюйте свою думку, вмійте вчасно сказати НІ, щоб ваш проєкт не був приреченим на поразку.

#4. Швидко виконане поставлене завдання без розуміння – для чого ви це робите – не є заставою успішності вашого проєкту.

#5. Розширюйте свій кругозір, аналізуйте ситуації різносторонньо, приймайте ефективні рішення.

#6. Пропонуйте інвесторам різні стратегії, аргументуйте свої пропозиції, показуйте інвестору, що ви також, як і він, націлені на максимальну прибутковість та максимальне задоволення потреб споживача.  Ви як компетентні працівники у своїй галузі, запропонувавши стратегічні зміни, можете забезпечити інвестору реалізацію його проєкту з більш прибутковим результатом, на який він сам і не очікував.

#7. Системно приділяйте увагу культурі компанії і пам’ятайте: культура компанії не може бути нав‘язана чи впроваджена, вона формується з часом.

#8. Головне не те, за допомогою яких інструментів ви отримуєте відгуки споживачів, а те, які висновки робите. Аналітичні дані вимагають коректної інтерпретації.

#9. Якщо сьогодні бренд є важливим більше в сенсі репутації роботодавця і в сенсі формування довіру споживача, рухайтесь до того, щоб в майбутньому його можна було монетизувати.

#10. Правильно розподіляйте відповідальність і задачі. Продукт буде кращим, коли, наприклад, партнер готовий взяти частину складних питань на себе, а ти можеш зосередити свою увагу на споживачах та коцепції об‘єкту.