Позитивні емоції часто допомагають у продажі товару. Проте чи буде емоційний маркетинг успішним у сфері житлового девелопменту? Як зрозуміти його успішність? Про свій досвід та секрети різних підходів на RED PRO online: Емоційний маркетинг і психологія споживача розказала Ірина Міхальова, маркетинг директор «Інтергал-Буд»:
5 корисних варіантів із кейсу «Інтергал-Буд»:
#1. Створення корпоративного героя
Румі – фіолетовий котик у VR-окулярах, корпоративний герой «Інтеграл-Буд». Його можна зустріти у стікер-паках месенджерів, на новорічних листівках клієнтам, рекламах, у соціальних мережах тощо. Персонаж грає велику роль у привабленні клієнтів, адже його часто можна зустріти не тільки у рекламі, а й на лендингах до свят, де він виконує роль агрегата побажань, передбачень та розіграшів. Беручи участь у конкретному розіграші, клієнт натискає на кнопку – форму, яка продемонструє кількість зацікавлених. Такі персонажі привертають увагу, допомагають просувати товар.
#2. Вміння врегульовувати конфлікти з мешканцями завдяки емоційним комунікаціям.Наприклад, раптовий подарунок – хороший спосіб вибачення перед споживачем за незручності.
#3. Впровадження трьох почуттів, що допомагають втіленню емоцій:
- арома-маркетинг, тобто розповсюдження єдиного аромату в офісах та комплексах, аби клієнт мав змогу емоційно прикріпити до місця;
- корпоративна форма з креативними, новими підходами та дизайном;
- звукове радіо, яке грає у житловому комплексі.
#4. Відкриті івенти, де люди мають змогу ознайомлюватися з новими проєктами (у рамках карантину).
#5. Прояв відповідальності та виконання обов’язків під час карантинних обмежень, аби викликати довіру споживача.
Більше доповідей та подробиць ви можете почути на наших RED-зустрічах!
Звертайтеся до @Olga Taranenko та @Татьяна Шульга-Забельская з новими ідеями для дискусій!