Куди рухається digital-маркетинг?
Євген розказав про вектор розвитку онлайн реклами, веб-аналітики, дав рекомендації – як ефективно будувати digital-маркетинг з урахуванням актуальних трендів і тенденцій.
Євген – експерт в області маркетингу та інтернет-реклами з 20-річним досвідом. Заснував digital-агенцію UAMASTER та School of Digital Advertising UAMASTER. Співорганізатор iForum. Консультант ЄБРР, USAID. Лектор бізнес-школи «MIM Київ».
За 17 років агенція UAMASTER реалізувала 7000 проєктів для 900 клієнтів з 20 країн світу, в т.ч. для Coca-Cola, Олейна, Миронівський Хлібопродукт (МХП, Бащинський), Hipp, Royal Canin, Yves Rocher, Fozzy Group (Сільпо, Le Silpo, Fozzyshop), Таврія В, Епіцентр К, Інтертоп, Pandora, Ardo, Microsoft, Epson, Veka, Dell, Samsung, Tefal, Rowenta, Moulinex, Метінвест, Міжнародні Авіалінії України, Концерн Галнафтогаз (ОККО), Ощадбанк, Приватбанк та 16 інших банків, Pfizer, Berlin Chemie та 11 інших фармакомпаній, понад 50 інтернет-магазинів, та багатьох інших.