ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED Case & Solutions: Дохідна та інвестиційна нерухомість-2022
12 ТРАВНЯ 2021

RED Pro PR II:
Слова & продажі ЖК

як створювати конкурентний контент

RED підготував для учасників ринку житла другу відкриту online зустріч про комунікації і PR.
Цього разу мали 3 теми :
Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

  • Естетична емпатія покупця і девелопера: як екологічно та ефективно транслювати коди бренду
  • Мозок покупця і ергономіка знань: як донести усі конкурентні переваги девелоперського продукту і не влаштувати вибух мозку
  • Стратегії роботи з почуттями, емоціями і болями покупця в текстах девелопера
Ключові болі прес-служб забудовників – практичні кроки для вирішення

  • 7 базових тем для контенту девелоперів ЖК
  • Де знаходити теми?
  • Як структурувати аудиторію і як на неї працювати?
  • Комунікації – як налагодити партнерство і який фідбек можна отримати
"Унікальна унікальність і комфортний комфорт". Якими словами бренди ЖК говорять з покупцем – аналіз

  • Які найуживаніші слова в опису концептів ЖК?
  • Замість 1000 слів – що змінилось на краще?
  • Як це прочитати – навіщо стільки тексту, який ніхто не прочитає?

Спікери:

ВІКТОРІЯ БЕРЕЩАК
ВІКТОРІЯ БЕРЕЩАК
комунікаційний стратег, експерт в сфері нерухомості, в минулому діловий журналіст (видання НВ, НВ Бізнес, The Page)
🗣️ ТЕМА: Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

7 років практичного досвіду написання різноформатних текстів про ринок нерухомості, понад 1 000 опублікованих матеріалів, десятки опублікованих спецпроектів про житлову та комерційну нерухомість, інтерв'ю з топ-менеджерами і реальними покупцями.

За останні кілька років успішно створила і реалізувала NDA кілька комунікаційних стратегій для великих київських девелоперів в житловій нерухомості. Серед основних кейсів - кризові комунікації, нарощення присутності і ваги бренду на ринку, запуск нового бренду ЖК, підвищення лояльності клієнтів, створення експертного бренду топ-менеджера.
ЯНА ДОВГАНЬ
ЯНА ДОВГАНЬ
журналіст, PR консультант, медіа експерт
🗣️ ТЕМА: Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

Працювала журналістом, а згодом – головним редактором проекту "Нерухомість" в ІА "ЛІГАБізнесІнформ". Була редактором рубрики "Нерухомість" на сайті Forbes.ua. Працювала директором відділу комунікацій девелоперської компанії "Обрій".

Зараз - фахівець з комунікацій АО "Кроу Україна".
ТЕТЯНА ШУЛЬГА-ЗАБЄЛЬСЬКА
ТЕТЯНА ШУЛЬГА-ЗАБЄЛЬСЬКА
Керуючий партнер RED Community
🗣️ ТЕМА: "Унікальна унікальність і комфортний комфорт". Якими словами бренди ЖК говорять з покупцем – аналіз

Керувала редакціями профільних ЗМІ про будівництво і нерухомість, має понад 10 років досвіду івент-маркетингу в сфері девелопменту, створювала та втілювала концепції галузевих об'єднань.