Із "дзеркального лабіринту" вийти назовні: чому ваш зовнішній PR неефективний?
● Зовнішній PR – ланка в комунікаційній стратегії девелопера.
● Експертність, користь, відкритість – основні принципи нових "пресслужб" (зовнішнього PR).
● Зовнішній PR: місце в структурі компанії.
● Зовнішній PR і маркетингова стратегія: відмінності й точки дотику. Як побудувати ефективну систему взаємодії (смм, нативні тексти, локальні та загальні інфоприводи (новини, пресрелізи), експертні колонки, коментарі для ЗМІ тощо).
● Різновиди PR-напрямків у девелопменті житла. Чи слід вважати піаром рекламу "в буквах".
● Проблеми "Дзеркального кола": "дзеркальний лабіринт", "дзеркальна хвороба", "чарівне дзеркало".
● "Вам шашєчкі ілі єхать?" – польові приклади помилок у побудові зовнішньої комунікації девелопера.
● Чи створюєте ви новини? Як ваше внутрішнє "світло" зовні може видаватися лише "імлою".
● Створення інфоприводів: від теми до стилістики новин. Чи варто шукати "ваш" стиль в пресрелізах.
● Зовнішній PR заради потреб ринку: навіщо піклуватися "за інших".
● Зовнішній PR і продажі житла: наскільки міцний взаємозв'язок.
● "Вакцина" для бренду: як налагодити лояльність ЗМІ до компанії.
● Антикризовий PR девелопера під час локдауну 2020-го року. Як не "забалакати" проблему, але й не почуватися німою "рибою". Як антикризовий PR став репутаційним.
● Що далі? Як розвиватиметься зовнішній PR у найближчі роки. "Невдячний" прогноз.