Професійна спільнота для керівників з маркетингу, продажів, концептологів, комерційних директорів та PR-фахівців у сфері девелопменту житлової нерухомості в Україні
20 ТРАВНЯ 2021
RED Special: Найпоширеніші помилки в маркетингу ЖК
контекстна реклама & продуктовий маркетинг
Бізнес-школи вчать, що ціна помилки в бізнесі має формулу:
на оперативному рівні – х1 (помножено на один)
на тактичному – х10
на стратегічному – х100
На зустрічах REDSpecial будемо зосереджуватись на найболючіших проблемах роботи маркетологів ЖК.
Цього разу:
Розглянули найпоширеніші помилки
Помилки в контекстній рекламі, "болі" спеціалістів. Плюс – поговорили про перспективні інструменти контекстної реклами для ЖК
Обговорили реалізацію ЖК
Проаналізували серію помилок як у створенні продукту, так і в маркетингових стратегіях і тактиках
Послухали представників агенції Netpeak та БК "Міськжитлобуд"
А ще – розглянули проблематику від учасників Спільноти
Спікери:
АНГЕЛІНА ДЕРЕВЛЬОВА
директор з маркетингу і продажів БК "Міськжитлобуд" (ЖК RiverStone)
🗣️ ТЕМА: Помилки в реалізації ЖК – від проєктування до продажів
На зустрічі Ангеліна поспілкувалась із учасниками про помилки:
при проєктуванні і співпраці з архітекторами;
позиціонуванні та визначенні цільової аудиторії;
ціноутворенні;
просуванні та формуванні і управлінні маркетинговим бюджетом;
продажах.
А також поговорила зі Спільнотою про наслідки відсутності аналіза поточної ситуації та кризових планів, дала рекомендації – як ліквідувати наслідки помилок.