Житловий комплекс за містом: тренди, що сформували успішний бренд BASA City
Експертка розказала про те, як вибудовувалися концепція, маркетингова стратегія проєкту, як команда керує проєктом і реагує на виклики:
● Концепція проєкту – змінна чи статична категорія?
● Людиноцентричність як основа бренду – це про цільову аудиторію чи команду проєкта?
● Цілісність комунікацій бренду ЖК – це про максимізацію каналів комунікації чи пошук «своєї» ЦА?
● Мікротренди – ловити та реагувати чи ігнорувати?
Вікторія має 14 років досвіду у сфері маркетингу нерухомості. Працювала в девелоперських компаніях: Dim Group, "Інтергал-Буд", "Парус Development", Kadium Development, Business Development Company. В консалтингу працювала в: Knight Frank Ukraine, Ukrainian Trade Guild, City Development Solutions.