ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Соціальна інженерія & PR
12 ТРАВНЯ 2020

I. Маркетинг: межа ризику | Трилогія Ринок житла: крізь кризу

RED Community стартує трилогію заходів про досвід роботи на ринку житла в новій реальності, реакцію девелоперів на сьогоднішні виклики, плани і прогнози девелопменту житла.
Поговорили про:
Нагальні зміни в маркетингу: хто виграв, хто програє?
Що працює? Стратегії, тактики, канали, інструменти в карантин – перші результати карантинної епопеї
Бюджети – перерозподіл, ефект, прогноз
Тектонічні зміни. Куди рухатиметься маркетинг житла.
Спікери:
АНДРІЙ МІМА
ОЛЕКСІЙ КУЛІК
ІРИНА МІХАЛЬОВА