ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Соціальна інженерія & PR
22 березня 2018

RED Case Study:
Розвиток проєктів і післяпродажний сервіс

Кейси, які готують для вас спікери – це структурована інформація, заснована на досвіді реалізації реальних проєктів: від вихідних умов і ресурсів до результатів реалізації та їх відповідності очікуванням
2 Case Study:
Маркетинг і продажі
Кейси реальних ЖК – від концепції до результату, методи роботи в режимі активної конкуренції і спеціально для учасників Ком'юніті – методи успішної «партизанської реклами»
Керуюча компанія для ЖК
«Дорожня карта» і важливі особливості створення та роботи КК: економіка, ризики, profit
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Photo by Sven
Photo by Ed
Photo by David
Photo by Hal