ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED Marketing Meeting: Маркетинг новобудов у 2021. Прогнози 2022
8 ЖОВТНя 2021

RED Marketing Meeting:
Маркетинг новобудов у 2021. Прогнози 2022

8 жовтня зустрілись і підбили перші підсумки – що з маркетингом у 2021 році, чи є натяки на серйозні зміни, як конкурувати. А також – розглянули прогнози: куди рухатись і що планувати на 2022.
Робочі теми за першими результатами 2021:
2021 і далі: яким є маркетинг новобудов зараз – зріз.
Що відбувається в digital і чого чекати наступного року?
Що з продуктом і маркетинговими стратегіями: напрямки, концепції, тенденції, вага продукту в просуванні ЖК. Прогноз.
ВЕЛИКА ТЕМА від special guest – «Що такого зараз відбувається у світі, що здатне змінити ринок девелопменту?»
Робочі теми за першими результатами 2021:
2021 і далі: яким є маркетинг новобудов зараз – зріз.
Що відбувається в digital і чого чекати наступного року?
Що з продуктом і маркетинговими стратегіями: напрямки, концепції, тенденції, вага продукту в просуванні ЖК. Прогноз.
ВЕЛИКА ТЕМА від special guest – «Що такого зараз відбувається у світі, що здатне змінити ринок девелопменту?»

Спікери:

ОКСАНА ЛИХОЖОН
Product Owner нового продукту в LUN
ТЕМА: Що такого зараз відбувається у світі, що здатне змінити ринок девелопменту?

Комунікаційниця, яка вболіває за доказовий маркетинг та ефективні комунікації, розказала про:

● причинно-наслідкові зв'язки, їх важливість, але неочевидність;
● як бажання подружніх пар жити окремо може змінити форму та розмір квартир;
● на які сучасні тренди варто звернути увагу?
● де шукати, куди дивитись?

Працювала маркетинг-директоркою у проєкті QDRO, очолювала комунікаційний напрямок в SODA Creative and Digital, керувала культурним проєктом НЕЗАЙМАНА, наразі є product owner нового продукту в LUN. Сьогодні працює із темами: стратегічний маркетинг та аналіз аудиторії в епоху метамодернізму та трендвотчінг.
ЄВГЕН ШЕВЧЕНКО
Засновник агенції UAMASTER, cпіворганізатор iForum
ТЕМА: Куди рухається digital-маркетинг?

Євген розказав про вектор розвитку онлайн реклами, веб-аналітики, дав рекомендації – як ефективно будувати digital-маркетинг з урахуванням актуальних трендів і тенденцій.

Євген – експерт в області маркетингу та інтернет-реклами з 20-річним досвідом. Заснував digital-агенцію UAMASTER та School of Digital Advertising UAMASTER. Співорганізатор iForum. Консультант ЄБРР, USAID. Лектор бізнес-школи «MIM Київ».

За 17 років агенція UAMASTER реалізувала 7000 проєктів для 900 клієнтів з 20 країн світу, в т.ч. для Coca-Cola, Олейна, Миронівський Хлібопродукт (МХП, Бащинський), Hipp, Royal Canin, Yves Rocher, Fozzy Group (Сільпо, Le Silpo, Fozzyshop), Таврія В, Епіцентр К, Інтертоп, Pandora, Ardo, Microsoft, Epson, Veka, Dell, Samsung, Tefal, Rowenta, Moulinex, Метінвест, Міжнародні Авіалінії України, Концерн Галнафтогаз (ОККО), Ощадбанк, Приватбанк та 16 інших банків, Pfizer, Berlin Chemie та 11 інших фармакомпаній, понад 50 інтернет-магазинів, та багатьох інших.
ГЛІБ ПЕТРОВ
Креативний директор і партнер в креативному агентстві Madcats
ТЕМА: Як зробити візуальну комунікацію сильнішою за допомогою метода «Трохи не в порядку»

Дізнались також, як застосувати цей метод у сфері житлового девелопменту.
Плюс, Гліб розказав і показав, які є зараз тренди візуальної комунікації.

Спікер RED Marketing Meeting – вже більше 10 років в творчому бізнесі. Профіль роботи Гліба – стратегії та креатив.

Має досвід роботи з великими міжнародними компаніями (Київстар, Райффайзен Банк Аваль, Microsoft) і з чарівним локальним бізнесом: Руна, Люксоптика, Планета Кіно, Helen Marlen, SkyUp, Modern Expo); є автором бренд-методологій.