ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED MEETING | Brand Alignment: бренд-менеджмент компанії, що перемагає конкурентів
19 БЕРЕЗНЯ 2021 | RED Meeting

Brand Alignment:
бренд-менеджмент компанії, що перемагає конкурентів

Цього разу зустрілись 19 березня, щоб обговорити статегію Brand Alignment – 3B (brand, business, behavior). Послухали 2 доповіді від експертів-практиків та поспілкувались у неформальній обстановці .
Цього разу зустрілись 19 березня, щоб обговорити статегію Brand Alignment – 3B (brand, business, behavior). Послухали 2 доповіді від експертів-практиків та поспілкувались у неформальній обстановці .
Що було:
Спілкування та кава
Ми зібрались о 15:30, попили каву, поспілкувались та поділились останніми новинами ринку.
Доповіді спікерів
З 16:00 почали свої виступи 2 експерти, що розповіли про свій досвід та поділились цікавими інсайтами.
Коментарі та нетворкінг
Після доповідей учасники Спільноти поставити спікерам питання, поспілкувалися та обмінялись досвідом.
Хто виступав:
СОНЯ СОУТУС
Партнерка-співзасновниця Intermarium SCC.
Працювала Старшим віце-президентом з питань зв'язку
та комунікацій в The Coca-Cola Company.
З пані Сонею ми в форматі дружньої бесіди поговорили про комунікацію бренду, Brand Alignment – 3B (brand, business, behavior), ключові аспекти комунікації бренда в цілісній "картині" бізнесу, кризові ситуації – і ще багато корисного і актуального.
ОРЕСТ САРАХМАН
Комерційний директор Групи компаній Greenville
З паном Орестом спілкувались за темою "Ефективна комунікація між інвестором та командою, яка втілює проєкт".

А саме – з'ясували, як вибудувати ефективну роботу та працювати із запереченнями власника.
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Photo by Sven
Photo by Ed
Photo by David
Photo by Hal