ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Соціальна інженерія & PR
27 КВІТНЯ 2018

RED Практикум:
Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping – це маркетингова технологія, яка спрощує спілкування з клієнтами і робить комунікативну стратегію більш ефективною і цілісною.

Практикум провів Євген Миронюк, керуючий партнер незалежного агентства Royal Advertising за участю девелоперів-практиків.
Розібрали на практиці, як скласти CJM, щоб:
Зробити клієнтів лояльними, посилити їх залученість
Забезпечити комплексну роботу з клієнтами на всіх етапах взаємодії з ними
Максимально використовувати досвід клієнта
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Photo by Sven
Photo by Ed
Photo by David
Photo by Hal