ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO «Найактуальніші тренди residential estate - 2022»
10 грудня 2021

RED PRO:
Найактуальніші тренди residential estate - 2022

Зустрілись 10 грудня – підсумовували 2021, планували 2022!
Поговорили про те, до чого готуватись – разом з лідерами ринку:
Найактуальніші тренди в концептах. Що вже є must have, що – буде розвиватись в 2022.
Тренди, які ще не стали масовими – як їх використовувати для успішної конкуренції
Маркетинг: чи варто очікувати на абсолютно нові стратегії та підходи? Як будуть змінюватися методики роботи з загальноприйнятими підходами? Інклюзивний маркетинг, емоційний маркетинг, персоналізований маркетинг і «розумні технології»
Комунікації: гіперперсоналізація, відео-контент. Світові тренди і українці – екологічність, рівність, залученість. Influencer marketing. Тренд «еко-360»
Продажі. Зпрогнозували попит, пропозицію, поведінку покупця. Найголовніші акценти в наступному році – як будуватимуться стратегії продажів
Ризики 2022. Зовнішні, внутрішні. Чи можливо підготуватись? Найголовніші дії девелоперів
А після панельної дискусії ми, традиційно, поспілкувались під келих ігристого та приємну музику – адже напередодні новорічних і різдвяних свят так приємно побачитись, відпочити, посміятись.
Поговорили про те, до чого готуватись – разом з лідерами ринку:
Найактуальніші тренди в концептах. Що вже є must have, що – буде розвиватись в 2022.
Тренди, які ще не стали масовими – як їх використовувати для успішної конкуренції
Маркетинг: чи варто очікувати на абсолютно нові стратегії та підходи? Як будуть змінюватися методики роботи з загальноприйнятими підходами? Інклюзивний маркетинг, емоційний маркетинг, персоналізований маркетинг і «розумні технології»
Комунікації: гіперперсоналізація, відео-контент. Світові тренди і українці – екологічність, рівність, залученість. Influencer marketing. Тренд «еко-360»
Продажі. Зпрогнозували попит, пропозицію, поведінку покупця. Найголовніші акценти в наступному році – як будуватимуться стратегії продажів
Ризики 2022. Зовнішні, внутрішні. Чи можливо підготуватись? Найголовніші дії девелоперів
А після панельної дискусії ми, традиційно, поспілкувались під келих ігристого та приємну музику – адже напередодні новорічних і різдвяних свят так приємно побачитись, відпочити, посміятись.
Учасники дискусійної панелі:
Анна Попруга
Представник KAN Development
Віктор Забоєнко
Директор з продажів SAGA Development
Анна Лаєвська
Комерційний директор Інтергал-Буд
Тетяна Тону
Женя Баглай
Концептолог, засновниця SQM Experts
Антон Гливинский
Керуючий партнер в агенції Praktiki
Жанна Ржанова
Business developer в archimatika
Тетяна Шульга-Забєльська
Керуючий партнер RED Community, модератор панелі

Спікери:

ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЄВ
Стратегічний директор маркетингової агенції Aimbulance
ТЕМА: Які тренди в маркетингу очікують нас в наступному році

Віталій керує відділом стратегічного планування, який проводить маркетингові дослідження та розробляє комунікаційні та маркетингові стратегії.

Має 15-річний досвід у сфері маркетингових комунікацій та digital. Працював з відомими українськими та міжнародними брендами: MasterCard, УкрСиббанк, Renault, lifecell, Stella Artois, Colgate, Royal Canin.

Окрім цього, має багатий досвід консультацій малого та середнього бізнесу.

Область інтересів – доказовий маркетинг.

Aimbulance тричі ставала найефективнішою digital-агенцією року за версією Effie Awards та чотири рази – Advertiser's Choice Digital agency in Ukraine. Отримали чотири нагороди Red Dot за дизайн і місця в шорт-лісті Cannes Lions.
ЛЮДМИЛА РУЛЬ
Маркетинг-директорка Seven Hills
КЕЙС: TRIIINITY – бізнес з почуттями

Спільнота зазначає – продуктовий маркетинг стає все вагомішим у створенні проєктів. І REDівців надзвичайно цікавить досвід успішних компаній/проєктів.

Людмила – експерт з маркетингу та комунікацій з багаторічним досвідом у різних сферах.

Більше 5 років тому почала працювати з ринком нерухомості, з проєктами девелоперів «Амстар», «Геос», Perfect Group.

Рік тому Людмила приєдналась до команди Seven Hills та проєкту TRIIINITY, де має можливість створювати та розвивати продукт від ідеї до втілення.
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Photo by Sven
Photo by Ed
Photo by David
Photo by Hal