ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Емоційний маркетинг & Психологія споживача
16 КВІТНЯ 2021

RED PRO:
Емоційний маркетинг & Психологія споживача

Якщо бренд хоче обійти конкурентів і стати лідером в клієнтському досвіді, він повинен спиратися на емоції і враження перш за все.

У кращих компаній співвідношення позитивного і негативного клієнтського досвіду приблизно 17 до 1. У аутсайдерів результат - приблизно 2 позитиву на 1 негатив.

Емоції відіграють вирішальне значення і для прибутку компанії.
Кліфф Кондон, віце-президент однієї з провідних міжнародних дослідницьких та консалтингових компаній у сфері роботи з клієнтами та побудови їх лояльності Forrester
На цій зустрічі REDівці почули від спікерів про:
Емоційний маркетинг
Та як він працює в нашій сфері житлового девелопменту
Контакт з клієнтом
Або як правильно будувати емоційний контакт під час продажів?
Кейси експертів
Приклади і досвід фахівців, а також мали можливість поставити питання
Спікерами були:
ІРИНА МІХАЛЬОВА
Маркетинг-директор "Інтергал-Буд"
18 років досвіду в області побудови і розвитку системи інтегрованих маркетингових комунікацій і зв'язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній, девелоперській сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесі, ЗМІ.

Досвід в розробці, просуванні та розвитку програм лояльності, CRM.
АННА ЛИТВИНА
Експерт в сфері маркетингу
Анна має багаторічний досвід стратегічного банківського маркетингу (банки ПУМБ і Forward), маркетингу в сфері нерухомості і девелопменту (клубне містечко Riviera Village)
ВАДИМ МАРЦЕНКО
Засновник і СЕО компанії Martsenko Sales,
співзасновник агентства корисних заходів SKILLS events
Вадим – експерт в продажах і консалтингу з 20-річним досвідом;

Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено, психодрама-практик і психотерапевт; Акредитований консультант ЄБРР.

Серед клієнтів: OLX, HUAWEI, Київмісьбуд, Інго Україна, ARGO, Єврокар і багато ін.