ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Соціальна інженерія & PR
12 ТРАВНЯ 2021

RED Pro PR II:
Слова & продажі ЖК

як створювати конкурентний контент

RED підготував для учасників ринку житла другу відкриту online зустріч про комунікації і PR.
Цього разу мали 3 теми :
Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

      • Естетична емпатія покупця і девелопера: як екологічно та ефективно транслювати коди бренду
      • Мозок покупця і ергономіка знань: як донести усі конкурентні переваги девелоперського продукту і не влаштувати вибух мозку
      • Стратегії роботи з почуттями, емоціями і болями покупця в текстах девелопера

      Ключові болі прес-служб забудовників – практичні кроки для вирішення


      • 7 базових тем для контенту девелоперів ЖК
      • Де знаходити теми?
      • Як структурувати аудиторію і як на неї працювати?
      • Комунікації – як налагодити партнерство і який фідбек можна отримати
      "Унікальна унікальність і комфортний комфорт". Якими словами бренди ЖК говорять з покупцем – аналіз

      • Які найуживаніші слова в опису концептів ЖК?
      • Замість 1000 слів – що змінилось на краще?
      • Як це прочитати – навіщо стільки тексту, який ніхто не прочитає?

      Спікери:

      ВІКТОРІЯ БЕРЕЩАК
      комунікаційний стратег, експерт в сфері нерухомості, в минулому діловий журналіст (видання НВ, НВ Бізнес, The Page)
      🗣️ ТЕМА: Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

      7 років практичного досвіду написання різноформатних текстів про ринок нерухомості, понад 1 000 опублікованих матеріалів, десятки опублікованих спецпроектів про житлову та комерційну нерухомість, інтерв'ю з топ-менеджерами і реальними покупцями.

      За останні кілька років успішно створила і реалізувала NDA кілька комунікаційних стратегій для великих київських девелоперів в житловій нерухомості. Серед основних кейсів - кризові комунікації, нарощення присутності і ваги бренду на ринку, запуск нового бренду ЖК, підвищення лояльності клієнтів, створення експертного бренду топ-менеджера.
      ЯНА ДОВГАНЬ
      журналіст, PR консультант, медіа експерт
      🗣️ ТЕМА: Створення емоційного зв'язку із споживачем за допомогою контенту і комунікації

      Працювала журналістом, а згодом – головним редактором проекту "Нерухомість" в ІА "ЛІГАБізнесІнформ". Була редактором рубрики "Нерухомість" на сайті Forbes.ua. Працювала директором відділу комунікацій девелоперської компанії "Обрій".

      Зараз - фахівець з комунікацій АО "Кроу Україна".
      ТЕТЯНА ШУЛЬГА-ЗАБЄЛЬСЬКА
      Керуючий партнер RED Community
      🗣️ ТЕМА: "Унікальна унікальність і комфортний комфорт". Якими словами бренди ЖК говорять з покупцем – аналіз

      Керувала редакціями профільних ЗМІ про будівництво і нерухомість, має понад 10 років досвіду івент-маркетингу в сфері девелопменту, створювала та втілювала концепції галузевих об'єднань.