ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED PRO: Соціальна інженерія & PR
21 КВІТНЯ 2021

RED PRO:
Соціальна інженерія & PR

Цього разу RED підготував для учасників ринку житла відкриту online зустріч.

Ми обрали тему комунікацій. З якісним розвитком ринку і викликами, які маємо зараз – ця тема актуальна як ніколи.

Розглянули 2 глибокі теми від практиків з глибоким досвідом і десятками реалізованих проєктів.

Про що поговорили:

Соціальна інженерія
● Як створювати соціальні і комунікаційні проєкти, що "злітають", залучають, до яких хочеться приєднатись?
● Яких тем варто побоюватись при розробці комунікаційних проєктів і чому важливо не брати одноосібну відповідальність по проєкту?
● Як вибудовувати партнерство з культурними проєктами і громадськими об'єднаннями: в чому небезпека і плюси.
● Як взаємодіяти з міськими органами влади та міськими інституціями, щоб win-win таки відбувся.
● Особистий бренд власника: потрібен чи ні. Як він будується за допомогою комунікацій, соціальних проєктів і бізнес-проєктів.
● Що робити, коли Діджитал-поле переповнене подіями, промо і люди вже не реагують на рекламу. Чому офлайн завжди буде перемагати онлайн.
● Які завдання зараз у PR-менеджера. Чому SMM – це не завдання PR-менеджера.
● Чому коммунікаціонник – це робота не з брендом, а із зовнішнім полем.
● Як соціальна інженерія об'єднує команду і працює з HR-брендом.
Із "дзеркального лабіринту" вийти назовні: чому ваш зовнішній PR неефективний?
● Зовнішній PR – ланка в комунікаційній стратегії девелопера.
● Експертність, користь, відкритість – основні принципи нових "пресслужб" (зовнішнього PR).
● Зовнішній PR: місце в структурі компанії.
● Зовнішній PR і маркетингова стратегія: відмінності й точки дотику. Як побудувати ефективну систему взаємодії (смм, нативні тексти, локальні та загальні інфоприводи (новини, пресрелізи), експертні колонки, коментарі для ЗМІ тощо).
● Різновиди PR-напрямків у девелопменті житла. Чи слід вважати піаром рекламу "в буквах".
● Проблеми "Дзеркального кола": "дзеркальний лабіринт", "дзеркальна хвороба", "чарівне дзеркало".
● "Вам шашєчкі ілі єхать?" – польові приклади помилок у побудові зовнішньої комунікації девелопера.
● Чи створюєте ви новини? Як ваше внутрішнє "світло" зовні може видаватися лише "імлою".
● Створення інфоприводів: від теми до стилістики новин. Чи варто шукати "ваш" стиль в пресрелізах.
● Зовнішній PR заради потреб ринку: навіщо піклуватися "за інших".
● Зовнішній PR і продажі житла: наскільки міцний взаємозв'язок.
● "Вакцина" для бренду: як налагодити лояльність ЗМІ до компанії.
● Антикризовий PR девелопера під час локдауну 2020-го року. Як не "забалакати" проблему, але й не почуватися німою "рибою". Як антикризовий PR став репутаційним.
● Що далі? Як розвиватиметься зовнішній PR у найближчі роки. "Невдячний" прогноз.

Хто виступав:

СВІТЛАНА СОМ
Засновниця агенції стратегічних комунікацій Act for change
Досвід та кейси:

- CBDO в IN WHITE, Моя книжкова полиця, Kyiv Symphony Orchestra, KIMS
- Директор з комунікацій в Fedoriv Group
- Керівник в Фундація Дарини Жолдак
- Маркетинг-директор в SmileFood
- Керівник департаменту франчайзингу та стратегічних комунікацій в Franchise Group
- Маркетинг-директор в Expolighte
- Арт-директор в Freud House
- Координатор в "Старість в радість"
ВОЛОДИМИР ГЕРМАНОВ
Засновник Germanov PR
Досвід та деякі кейси:

- Створення системи зовнішнього PR-супроводу (пресслужб), просування в ЗМІ ідеї "нових форматів житла" (BASA City, POLARIS Home&Plaza, Rusaniv Residence).
- PR-просування проєкту «з нуля»: (просування міні-міста SVITLO PARK)
- Концепція профільного видання "Rail Інсайдер" під егідою Асоціації «Український логістичний альянс»
- Антикризовий PR, ТОВ "Львівські автобусні заводи"
- Створення з "нуля" пресслужб в Агентстві нерухомості "Благовіст", в Будівельно-інвестиційній компанії "Київ Житло-Інвест", "ТІКО Констракшен", "Фест юкрейніан девелопмент" тощо