ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ УКРАЇНИ
ЖИТЛОВОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
МАРКЕТМЕЙКЕРІВ
СПІЛЬНОТА
RED ZOOM Case Meeting «Маркетинг і продажі»
12 ЛИСТОПАДА 2021

RED ZOOM Case Meeting:
Маркетинг & Продажі

12 листопада підготували для вас разом із спікерами 2 кейси з маркетингу і продажів!
Розглянули кейси:
Яка стратегія є успішною для створення концепції, виводу на ринок і ефективного просування ЖК нестандартного для для локації класу?
Як успішно побудувати стратегію продажів та досягти успіху в реалізації ЖК нового бренду?
А також cпеціально для REDівців було представлено дослідження Ringostat «Яка реклама приводила клієнтів забудовникам у 2020-21 роках».
Розглянули кейси:
Яка стратегія є успішною для створення концепції, виводу на ринок і ефективного просування ЖК нестандартного для для локації класу?
Як успішно побудувати стратегію продажів та досягти успіху в реалізації ЖК нового бренду?
А також cпеціально для REDівців було представлено дослідження Ringostat «Яка реклама приводила клієнтів забудовникам у 2020-21 роках».

Спікери:

ВІКТОРІЯ ПОГАСІЙ
Маркетинг-директорка CASPIAN Service Ukraine
ТЕМА: Житловий комплекс за містом: тренди, що сформували успішний бренд BASA City

Експертка розказала про те, як вибудовувалися концепція, маркетингова стратегія проєкту, як команда керує проєктом і реагує на виклики:

● Концепція проєкту – змінна чи статична категорія?
● Людиноцентричність як основа бренду – це про цільову аудиторію чи команду проєкта?
● Цілісність комунікацій бренду ЖК – це про максимізацію каналів комунікації чи пошук «своєї» ЦА?
● Мікротренди – ловити та реагувати чи ігнорувати?

Вікторія має 14 років досвіду у сфері маркетингу нерухомості. Працювала в девелоперських компаніях: Dim Group, "Інтергал-Буд", "Парус Development", Kadium Development, Business Development Company. В консалтингу працювала в: Knight Frank Ukraine, Ukrainian Trade Guild, City Development Solutions.
ДМИТРО ТИЩЕНКОВ
Комерційний директор Tomin Family Development
КЕЙС: ЖК Utlandia – «Продажі нового ЖК»

У кейсі:

● Як запускали проєкт ЖК Utlandia - ідея, концепція, локація.
● Команда, «дах», звідки гроші?
● Ризики і строки реалізації.
● Підрядники і девелопмент проєкту.
● Маркетинг: канали-лідогенератори.
● Продажі: «чому так дорого». Мінімізація ризиків (відтермінування).
● «Де помацати»? Робота з покупцем у відділі продажів та на об'єкті.

Дмитро має 7 років досвіду в девелопменті житла – в Linevich Group та в Tomin Family Development.
КОСТЯНТИН ЧЕРВЯКОВ
Керуючий партнер і комерційний директор Ringostat
ДОСЛІДЖЕННЯ: «Яка реклама приводила клієнтів забудовникам у 2020-2021 роках»:

● Кількість виявлених пропущених викликів і скільки компанія втрачає, пропускаючи дзвінки
● ТОП онлайн та офлайн-джерел, з яких приходять цільові дзвінки
● ТОП майданчиків-агрегаторів нерухомості
● Аналіз сайтів: які елементи підвищують конверсію. Аналіз ключових слів
● Приклад кейсу: якісний зв'язок та інтеграція телефонії з СRM для забудовника

Костянтин – один з тих, хто розвивав Ringostat із стартапу з 20 клієнтами до 1300 активних клієнтів і лідера ніші. Експерт побудував сильний відділ продажів, який продає дорожче ринку. Побудував один з кращих в своїй ніші Customer Support, який є конкурентною перевагою Ringostat. Керує командою з 40 крутих співробітників. Досі продає і допомагає клієнтам особисто, щоб бути в ринку і максимально близько до клієнта.

ВІКТОРІЯ ЗИМА
Директор з маркетингу SAGA Development
🗣️ ТЕМА: Як збільшити продажі на 50% і трафік лідів вдвічі за допомогою правильних комунікацій?

В кейсі проєку О2 Residence від Вікторії – яка була проблематика, які рішення команда віднайшла та як реалізувала стратегію.